Opšti uslovi kupovine
Refund policy
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014,6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) privredno društvo Bioclinique Labs d.o.o. Beograd, Oplenačka 37 (Srbija), matični broj: 21259560, PIB: 109878834, svoje cenjene korisnike i potrošače OBAVEŠTAVA o Opštim uslovima korišćenja i kupovine posredstvom internet sajta www.mesmerie.rs.
Poštovani potrošači,
U cilju zaštite vaših potrošačkih prava ovim putem vas obaveštavamo da prilikom svake vaše posete i kupovine na zvaničnom web sajtu www.mesmerie.rs, važi pretpostavka da ste upoznati i da prihvatate uslove kupovine koje ćemo vam detaljnije predstaviti u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate, a za sve nedoumice možete se obratiti na brojeve telefona +381 11 2343 503 ili +381 11 2434 489.
Izjava o zaštiti podataka o ličnosti
Kako bismo bili u mogućnosti da obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam pružite određene podatke kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon.
Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše narudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.
Za dodatne informacije o svojim pravima u skladu sa politikom privatnosti i važećim zakonskim normama, pogledajte pod Politika privatnosti.
Proizvodi
Bioclinique Labs d.o.o. garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda. Svi proizvodi koje ćete pronaći na našem sajtu i u našoj prodajnoj mreži su originalni proizvodi naših brendova. Svi proizvodi na našem web sajtu su predstavljeni kratkim tekstom i fotografijom, ukoliko želite dodatne informacije o proizvodu, molimo vas da nas pre kupovine kontaktirate telefonom +381 11 2343 503 ili +381 11 2434 489 ili mail adresom shop@mesmerie.rs.
U slučaju da proizvod koji ste kupili ima neki nedostatak, garantujemo da će vaša prava kao potrošača biti zaštićena u skladu sa važećim zakonskim propisima.
Za više informacija o načinu ostvarinja svojih potrošačkih prava, možete pogledeti odeljak koji se nalazi u nastavku ovog teksta, pod nazivom „Jednostrani odustanak od ugovora na daljinu“ i odeljak „Reklamacije“.
Uslovi kupovine
Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Mesmerie.rs stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korišćenje, a prema sledećim uslovima i pravilima.
Prodavac je mesmerie.rs, a kupac je posetilac ovih stranica koji popuni elektronsku porudžbinu, pošalje je prodavaocu i izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.
Naručivanje
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cene izražene su u srpskoj nacionalnoj valuti, srpski dinar (RSD) sa PDV-om. Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te stavljanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere i potvrdi način plaćanja.
Plaćanje
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica:
Mastercard, Maestro ili Visa.
Isporuka
Naručeni proizvodi se pakuju na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan da proveri stanje pošiljke i u slučaju oštećenja da odmah reklamiraproizvod dostavljaču (dostavljaču kompanije koja vrši dostavu). Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obaveštenje o isporuci, nakon što je poslata, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo da o tome obavesti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.
Ako kupac odbije da primi robu koju je naručio od prodavca, prodavac ima pravo da traži od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Prodavac se obvezuje da pošalje pošiljku kupcu onoga trenutka kada dobije potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon primanja te potvrde, prodavac se obvezuje da pošalje pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) preuzme pošiljku od strane prodavca, prodavac više nije odgovoran za dalji tok isporuke i eventualna kašnjenja i probleme koji mogu nastati u vezi dalje manipulacije i isporuke robe.
Cene proizvoda
Sve cene prikazane na www.mesemrie.rs sajtu su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine. Troškovi transporta NISU uključeni u prikazanu cenu već se dodatno obračunaju i prikazani su u konačnom obračunu (korpa), o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju narudžbenice. Za više informacija o troškovima transporta, molimo Vas pogledajte odeljak „Troškovi transporta“.
Troškovi transporta
Troškovi transporta se obračunavaju prema zvaničnom cenovniku kurisrke službe "Bex", sve cene možete podledati ovde. Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.
Pakovanje proizvoda
Proizvode koje naručite putem sajta www.mesmerie.rs upakovaćemo na način koji štiti integritet pošiljke (transportno pakovanje). Za sva oštećenja koja nastanu tokom transporta kao posledica neadekvatnog rukovanja, odgovara kurirska služba Bex. Iz tog razloga, molimo vas da pošiljku otvorite i pregledate sadržaj pošiljke odmah po preuzimanju. Preporučujemo vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke. Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke izazvalo i oštećenje dostavljenih proizvoda.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.
Način preuzimanja
Robu koju ste naručili na sajtu www.mesmerie.rs možete preuzeti na sledeće načine :
• Na registrovanoj adresi: roba se isporučuje posredstvom kurirske službe na adresu koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije na sajtu;
• Na drugoj adresi: ukoliko želite da se naručena roba isporuči na drugu adresu od one koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije, možete to naglastiti prilikom kreiranja narudžbine ili u dogovoru sa kurirom.
Način plaćanja
Plaćanje proizvoda koji su kupljeni preko www.mesmerie.rs web sajta se može izvršiti na dva načina:
• Pouzećem – plaćanje se vrši kurirskoj službi, pri isporuci. Pošiljku plaćate isključivo gotovinom kuriru koji vam isporučuje pošiljku.
• Online - osim plaćanja pouzećem, svojim korisnicima omogućavamo i bezbedno online plaćanje odgovarajućim platnim karticama. Online plaćanje se vrši putem sistema banke, čime je vaša kartica zaštićena.
• Profakturom – odabrane proizvode iz korpe možete platiti po predračunu koji vam stiže na email. Predračun možete platiti kao pravno ili kao fizičko lice preko e-bank ili mobi bank aplikacije sa svog telefona.
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem Interneta su osigurane korišćenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifrovanja podataka radi sprečavanja neovlašćenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, kao i obrnuto.
WebPay servis i finansijske ustanove razmenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa. Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne čuva brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlašćenim osobama.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Reklamacije
Za detaljne informacije o reklamacijama pogledajte „Obaveštenje o uslovima za ulaganje reklamacije potrošača i načinu postupanja po uloženoj reklamaciji“. Zahtev za reklamaciju možete preuzeti OVDE Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti putem telefona +381 11 2343 503 ili +381 11 2434 489
Kako i gde uložiti reklamaciju?
Ukoliko ste, nakon preuzimanja proizvoda, ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije, najpre je potrebno da popunite Zahtev za Reklamaciju svim traženim podacima. Zahtev za reklamaciju je zatim potrebno odštampati i potpisati.
Popunjeni i odštampani Zahtev za reklamaciju, zajedno sa svim papirima koje su vam poslati uz proizvod (gotovinski račun, otpremnica i sl) i isporučeni proizvod možete posredstvom kurirske službe, a najkasnije u roku od 15 dana, dostaviti na adresu za prijem reklamacija. Ukoliko je razlog za reklamaciju pošiljke oštećenje pošiljke nastalo od strane kurirske službe (oštećeno pakovanje), rok za reklamaciju pošiljke je 24 sata od preuzimanja pošiljke, prema Zakonu o pošti, inače se reklamacije ne može uvažiti.
Adresa za prijem reklamacija:
Bioclinique Labs d.o.o.
Oplenačka 37, Rakovica
11 000 Beograd
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, mesmerie.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom Interneta
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke ustanovite da vam je greškom www.mesmerie.rs web sajta dostavljen proizvod koji niste naručili; da vam je greškom www.mesmerie.rs web sajta pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i/ili naplaćen proizvod koji niste naručili ; ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, odgovarajući proizvod. Proizvod/i na koje se ulaže reklamacija moraju biti neotvoreni u svom originalnom pakovanju, u suprotnom nismo obavezni da proizvod zamenimo ili izvršimo povraćaj novca.
Molim vas da pročitate Uslove za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora koji su izloženi u nastavku:
- roba koju nam vraćate mora biti neoštećena, neotpakovana i nekorišćena, u svom originalnom pakovanju
- od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
- popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani raskid na e-mail adresu shop@mesmerie.rs
- web sajt mesmerie.rs je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
- upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
- uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
- web sajt mesmerie.rs je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povraćaj novca
U roku od 14 dana od prijema spornog artikla Mesmrie će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.
VAŽNE NAPOMENE!
Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite. Mesmerie nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca.
Potrošač koji odustaje od ugovora snosi troškove transporta prilikom povrata robe.
Obaveštavamo vas da u slučaju jednostranog raskida, u skladu sa zakonskim normama, vi snosite troškove transporta prilikom povrata robe.
Promene opštih uslova
Bioclinique Labs d.o.o (mesmerie.rs) zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni.
O svim izmenama ovih opštih uslova, korisnici će biti obavešteni www.mesmerie.rs web sajta. Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama opštih uslova prilikom svake sledeće porudžbine, nakon slanja obaveštenja.
Zaštita autorskih prava
Sva prava organizacije i nosioca programa na snimljenom i štampanom materijlu su zadržana. Izdavač i organizacija je BIOCLINIQUE LABS DOO. Kupac se obvezuje da neće neovlašćeno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju i prodavati proizvode prodavca niti bilo koji deo tih proizvoda.
Uopšteno
Usluge koje Vam pruža Mesmerie.rs Internet prodavnica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Kompanija BIOCLINIQUE LABS DOO nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako kompanija BIOCLINIQUE LABS DOO nastoji da vam pruži najbolju moguću ponudu usluga, kompanija BIOCLINIQUE LABS DOO ne može garantovati da će proizvodi na BIOCLINIQUE LABS DOO odgovarati Vašim potrebama.
Kompanija BIOCLINIQUE LABS DOO takođe ne može garantovati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo vas da je prijavite na brojeve telefona +381 11 2343 503 ili +381 11 2434 489 ili na e-mail shop@mesmerie.rs kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.